Activiteiten

• Tijdens de Corona pandemie heeft Memories nauwelijks tot niet kunnen repeteren en is in 2022 begonnen met enkele optredens in Oirschot, Best en Eindhoven.
  • Op 22 juni 2022 kreeg het koor de uitnodiging om in het Alzheimer Café in Oirschot een concert te komen geven waar het koor graag gehoor aan gaf en een vrolijk concert ten gehore bracht. Op 20 september 2022 deed Memories mee met het 2-jaarlijkse evenement in Best: Best Veul Koren. Hier zijn fragmenten te horen van enkele nummers die het koor zong in de Boterhoek.
  • De afdeling Geriatrie van het Catharina ziekenhuis in Eindhoven bestond op 17 november 2022 20 jaar en dat moest gevierd worden. Uit heel het land waren geriaters en verpleegkundigen in Eindhoven bij elkaar gekomen en Memories was gevraagd om het feest te komen opluisteren. Het enthousiasme van de koorleden sloeg over op de aanwezigen en er werd uit volle borst met het koor meegezongen.
  • Op 11 juli 2023 zong het koor een mini-concert in Grand Café De Bank in Best. Het café zat helemaal vol en ook op het terras waren veel mensen aanwezig. Het optreden was een groot succes en ook dit jaar (2024) zal het koor op de laatste repetitiedag vóór de zomervakantie (2 juli 13.30 uur) daar weer een mini-concert geven.
  • Op dit moment zijn gesprekken gaande om dit jaar enkele optredens te mogen verzorgen in Best en omstreken. In ieder geval zal Memories weer mee gaan doen met het grote evenement in het centrum van Best: Best Veul Koren op 28 september van 14.00-17.15 uur.