Het koor Memories repeteert iedere twee weken op dinsdag van 13:30 tot 15:15 uur in buurthuis De Vlinderhei (Vlinderhei 16, 5685 GZ Best).

Als u wilt weten of het koor iets voor u is en of de gezellige sfeer u aanspreekt, wordt u van harte uitgenodigd om eens een repetitie bij te wonen.

De contributie van het lidmaatschap bedraagt € 5 per repetitie. Zodra iemand lid wordt, krijgt het nieuwe lid een strippenkaart voor 10 repetities en betaalt dus € 50. Een factuur met dat bedrag wordt naar zijn/haar mailadres gestuurd. Iedere keer dat een lid op de repetitie verschijnt wordt één strip afgetekend tot de strippenkaart vol is. Op dat moment wordt een nieuwe kaart aangevraagd en begint de procedure opnieuw.

Voor info:

Jos Ruttenberg  Tel: 06-38562925